Neem contact met ons op

Stel hier uw vraag

Dank u wel voor u interesse en dat u de website van Woonwinkel Happy Home bezoekt. U kunt uw vraag stellen met onderstaand formulier en wij zullen deze z.s.m. beantwoorden. Maar bezoek voor zekerheid ook onze pagina met veel gestelde vragen en lees onze extra informatie hieronder misschien dat uw vraag dan al beantwoord is.

 

Modelwijzigingen

Wij maken onze meubelen niet zelf. Hierdoor is het niet mogelijk om maten en uitvoeringen te wijzigen. Alles wat wel mogelijk is, is terug te vinden in de webshop.

 

Bezorgen en kosten

Wij bieden het bezorgen aan voor een hele scherpe prijs, dit is een bijdrage aan de daadwerkelijke kosten. Bij deze basis bezorging is het zo dat er 1 chauffeur op de wagen zit hierdoor heeft hij in sommige gevallen uw hulp nodig om het naar binnen te brengen. De meubelen worden niet uitgepakt. Het is aan u om voorafgaand goed te checken of meubelen naar binnen kunnen. Kosten van takelen en overige handelingen anders dan het normaal bezorgen gaan altijd in overleg en komen voor rekening van de klant.

 

Hoelang duurt het afleveren?

Als uw order compleet is dragen wij deze over aan één van de vervoerder. Zij nemen binnen 5-6 werkdagen contact met u op om de afspraak in te plannen. Uw agenda is dus leading maar in de meeste gevallen heeft u het dus binnen 2 tot 10 dagen in huis. Voor de Waddeneilanden leveren we bij een vervoerder aan vaste wal. België duurt tot 15 dagen.

 

Ik wil de bestelling komen afhalen hoe nu verder?

Direct na het bestellen ontvangt u de order. Vrij snel daarna sturen we de details over het afhalen.

 

Ik wil bij aflevering betalen (meerprijs € 10,05)

Betalen aan de wagen brengt allerlei extra kosten met zich mee (rembourskosten). Vervoerders gaan niet graag met contant geld over straat.
Bij de betaalopties hebben we deze mogelijkheid niet aangegeven omdat de andere betaalopties de voorkeur hebben. Mocht u toch van deze optie gebruik willen maken, kies dan voor "bezorg mijn bestelling" en bij de opmerkingen schrijft u `ik betaal aan de chauffeur`. Bij de betaal optie kiest u voor Bankoverschrijving. De chauffeurs beschikken niet over wisselgeld dus wij vragen u gepast te betalen.


Bestellingen retour sturen of annuleren

Iedereen die op internet koopt heeft wettelijk het recht om de bestelling zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen retour te sturen. Daar houden wij ons gewoon aan. Meer info over retourneren.

 

 

 

 

Write Us
Contact Gegevens

Telefoon

0235295253

Mail

info@happy-home.nl